CategoriaBirouri și Spații comerciale

Echipa de design interior ZEBRANO a avut șansa de a lucra cu multe mărci de lux din toată lumea și din diferite culturi, printre care menționăm Londra, la Milano, Ankara, Istanbul, Viena și altele. Avem, așadar, o experiență bogată în transformarea valorilor unui brand într-un design care să reflecte fidel un anume stil de viață. În lumina acestei abordări, multe dintre magazinele de astăzi trec de la retail general la o atmosferă de tip boutique, care accentuează intimitatea, apropierea față de client, ca cum i-ar înțelege nevoile. Astfel, acestea investesc într-o experiență de design interior care să reflecte filozofia și estetica mărcii, apropiindu-și clientul pentru a se face înțeles și apreciat.

La ZEBRANO, propunerile designerilor noștri de interior pentru magazinele de lux se bazează pe experiența vizuală, ca flux natural între spațiu și produse. Pentru noi, este important ca, prin folosirea celor mai fine materiale naturale, a țesăturilor rafinate, în culori elegante și prețioase atunci când proiectăm sau alegem mobilierul, să avem în minte scopul de a face clientul să-și dorească să cumpere din acel magazin și să mai zăbovească o vreme acolo.

Astfel, punem accent pe iluminat, pe piese decorative de bază, atrăgătoare, completate de elemente aurii, tonuri de gri metalic și multe structuri din lemn, fie mobilier, fie decorațiuni de perete, pentru o experiență senzorială de lux.

Prin urmare, dorim să aducem valorile și experiența brandului în designul spațiului, creând în acest fel o arhitectură inedită și o atmosferă inovatoare, care să se potrivească experienței de cumpărături pe care brandul dorește să o creeze pentru fiecare client în parte.

Echipa de design interior ZEBRANO a avut șansa de a lucra cu multe mărci de lux din toată lumea și din diferite culturi, printre care menționăm Londra, la Milano, Ankara, Istanbul, Viena și altele. Avem, așadar, o experiență bogată în transformarea valorilor unui brand într-un design care să reflecte fidel un anume stil de viață. În lumina acestei abordări, multe dintre magazinele de astăzi trec de la retail general la o atmosferă de tip boutique, care accentuează intimitatea, apropierea față de client, ca cum i-ar înțelege nevoile. Astfel, acestea investesc într-o experiență de design interior care să reflecte filozofia și estetica mărcii, apropiindu-și clientul pentru a se face înțeles și apreciat.

Indiferent dacă vorbim de o parfumerie, un magazin sau un spa, interiorul acestora trebuie să emane eleganță și lux, astfel încât clienții să experimenteze și să simtă rafinamentul și unicitatea brandului.

citește mai mult

Request

    Solicitați o cotație

    Accept termenii și condițiile
    Citiți termenii și condițiile