CategoriaHoteluri
Ne mândrim cu faptul că ne numărăm printre experții de pe piață în design interior hotelier. De-a lungul anilor, am avut ocazia să lucrăm cu bucurie la o reproiectare excelentă a hotelului de lux. Filozofia pe care o aplicăm mereu proiectelor realizate este aceea conform căreia că un spațiu primitor în care oamenii se simt relaxați și confortabil, asemenea unui cămin călduros, se poate reflecta și într-un design interior aparte și elegant.
Unul dintre cele mai importante aspecte atunci când se reproiectează sau se schimbă designul propriu-zis al unui hotel este experiența pozitivă pe care oaspetele trebuie să o aibă și să o simtă, încă de la primul pas în clădirea hotelului. De asemenea, locul trebuie să fie în armonie cu toți ceilalți oameni care lucrează acolo, pentru a-i face să se simtă împliniți și fericiți, deoarece vor manifesta aceeași atitudine și față de oaspeți.
Un alt factor important pe care îl luăm mereu în considerare este legat de utilizarea spațiilor, așa încât ne vom întreba dacă există doar dormitoare, există restaurant, există săli de întâlnire sau de conferințe. Destinațiile locației sunt foarte importante la proiectarea unui spațiu, mai ales atunci când vorbim despre asentimentul formelor și culorilor cu funcționalitatea, prin găsirea unui echilibru între inovație și funcționalitate în camere, băi, dar și în spațiile comune ale hotelului.
Să nu uităm că designul interior al hotelului reflectă promisiunile brandului, îi evidențiază toate calitățile și creează așteptări. Așadar, nu este vorba doar de sentimentul de lux dat de mobilierul și decorațiunile scumpe, ci de înțelegerea clienților și de îndeplinirea așteptărilor și cerințelor acestora. De aceea, înainte de a planifica un design, este nevoie să se cerceteze în detaliu aspirațiile, dorințele și experiențele clienților dumneavoastră cu privire la șederea la hotel.
Și, trebuie să spunem, că indiferent de designul spațiilor, prin aducerea în interior a unor elemente unice din cultura locală, prin diferite amenajări interioare sau decorațiuni, experiența clienților se va dovedi a fi una autentică, profund apreciată și de neuitat.